måndag 3 januari 2011

Back in London

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera under julen, jag vet! Dock har jag, enligt mig själv, en väldigt bra anledning varför. Jag har bara umgåtts med nära och kära och inte tänkt på något annat och det har varit underbart skönt, nästan lite för skönt..  Men nu är jag back on track igen och nu ska jag hålla mig aktiv, ett av mina nyårslöften.

Nyårslöften är bra tycker jag, då får man ett eller flera mål som man siktar mot. Ett årskift är ett bra tillfälle att starta något nytt eller ändra på något. Jag känner på mig att 2011 kommer bli ett otroligt bra år!

Eftersom jag varit så usel på att uppdatera så kommer nu några av de bästa minnena från 2010 i bilder, enyoj!













2010 - Det bästa året i mitt liv (Hittills) !!

1 kommentar:

  1. Härliga bilder.Vad kan det vara i säcken? undrar lilleman.KRAAM M O M

    SvaraRadera