lördag 15 januari 2011

Just another day, for you and me, in Paradise

Hemma efter en mysig kväll med Linnéa och Mikaela !

Började dagen med god frukost och åkte sen till gymet för pilates. Gick sedan runt i några affärer för att kolla REAn.. Jag hatar REAn.. Varge år åker jag för att kolla REAn fast jag inte ens gillar det. När det är så mycket som reas ut blir jag bara osäker på om jag verkligen vill ha det men köper alltid något bara för att det är så mycket billigare än vad den var från början. Stort misstag! Ska man köpa något ska man känna att man kommer använda den och känna att man trivs i plagget och inte lägga pengarna på något omodernt från i höstas. Siktar in mig på vårkläderna istället, ligger och bläddrar i nya H&M katalogen och drömmer om att jag är rik och har en stor garderob.. mm! En aning långt bort från verkligheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar