måndag 10 januari 2011

Subject eighteen

Min favoritfödelsedag:

Här borde jag väl skriva "dagen jag fyllde 18!! ". Men nej. Självklart var den jätte roligt eftersom att man blev vuxen då, typ. Men jag tycker att födelsedagarna var bättre förr, innan man blev tonåring. Då var allt mer speciellt och man var exalterad redan en vecka innan. Man hade gjort en lång önskelista, man planerade kalas oav. Kvällen innan gick man alltid och la sig extra tidigt så att tiden skulle gå lite fortare och sen vaknade man tidigt och bara väntade på att höra stegen i trappan för att då vända sig om och låtsas sova.

För mig var alltid kalasen så otroligt roliga eftersom vi var ett gäng som alltid hade ihop och hade olika teman varge gång så som Bad taste party och Flygplansparty mm. Det där pirret som man kännde då, i alla fall jag, tappade jag någonstans när jag blev tonåring... Självklart är det alltid jätte kul men det var faktiskt bättre förr!


Jag fyller 4 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar