tisdag 4 januari 2011

Subject thirteen

Här med döper jag om de så kallade "dagliga frågorna/ämnena" till "subject (och följande nummer som idag blir thirteen)".  Även fast jag inte uppdaterat dem den senaste tiden vill jag ändå fortsätta med dem.

Den här veckan:

Eftersom det bara är tisdag så skriver jag om förra veckan plus dessa två dagar. Förra måndagen var väldigt, väldigt, mysig! Mös i Nora hela dagen och avslutade den med min överaskning, badtunna. Tisdag och onsdag var mest bara mysiga med bra sällskap och lite shopping på stan. Torsdagen blev det att gå till frisören och klippa bort det slitna, skönt! Sen på kvällen blev det bowling med Familjen och mycket god mat.

Nyårsafton var mysig och bra, vad mer kan jag skriva. Avslutade veckan i "stugan" med pulkaåkning, grillad korv och plopp. Igår var dock inte lika rolig. Det är aldrig kul att säga hej då, speciellt inte när man haft det så bra. Men gör man det fort, som ett plåster ungefär, så  känns det mindre. (fast idag känns det desto mer)

Idag var första jobbdagen efter jul och den gick faktiskt riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar