onsdag 12 januari 2011

Subject twenty

Mina rädslor:

Jag är nog rädd för ganska mycket. Jag är mörkrädd. Varge gång jag går ensam i mörkret är jag rädd, inte hela tiden men stundvis varge gång. Jag är rädd för att bli rånad, mördad, överkörd, skjuten och också att en räv ska hoppa ut ur busken precis när jag går förbi (vilket typ har hänt, var dock en meter ifrån!!). Jag vet att jag är löjlig när jag tänker på allt sånt, men som sagt tänker jag ju inte så hela tiden, har ju mitt överfalls alarm! Dock har jag blivit rädd far att använda det... T ex; Jag blir rånad, jag drar i alarmet, rånaren blir rädd/arg och dödar mig..

Jag är också rädd att någonting ska hända mina nära och kära, speciellt nu när jag inte bor i Sverige. Nu får ni inte tro att jag är rädd gämt!! Jag tror alla tänker såna tankar, ibland i alla fall.

1 kommentar: