torsdag 23 december 2010

Day twelve

I min handväska:

Eftersom jag är hemma i Sverige nu så har jag inte med mig allt jag brukar ha, nu består innehållet enbart av nycklar, plånbok och mobil men väskan i England inehåller desto mer:

  1. Plånbok
  2. Handkräm
  3. En karta över London
  4. Nycklar
  5. Ipren/Alvedon
  6. 3 sorters läpp balsam
  7. Vantar (de senaste två månaderna)
  8. En eller två pennor
  9. Vatten
  10. Kamera (digitalkameran är alltid med och ibland när jag är ambitiös så tar jag även med systemkameran)
  11. En kapsylöppnare jag fick när jag blev medlem på mitt gym
Tror det var allt jag oftast har med mig, och ibland tillkommer vissa saker beroende på vad jag ska göra. Kanske borde tillägga att jag har fickorna fulla i saker med, som t ex telefon och Ipod, överfalls-alarm, oyster-card och ett till läpp balsam.

I morgon är det ju julafton och jag kan inte lova att jag tar mig tid till att blogga, god jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar