fredag 11 februari 2011

Welcome to the good life

Denna vecka har jag samlat på mig ett antal vuxenpoeng! Veckan började med att jag tvättade ofantligt mycket tvätt (mestadels mina kläder..), misstolka mig inte nu, såklart jag tvättar kläder osv men inte så här mkt på en och samma vecka. Vuxenpoeng nummer två, jag bakade för första gången bröd, helt på egen hand! Även om jag hade köpt brödmixen på IKEA förra helgen så tycker jag ändå att det räknas som bröd-bak. Brödet blerv riktigt gott i alla fall och det tyckte värdmamman också! Får se om lilltjejen tycker det samma, hon är övertygad om att brödet är sött (det ser ju ut som choklad-bröd).

Nu ska jag iväg till gymmet för litelöpband och pilates, efter det blir det IKEA för att förhoppningsvis hitta vaniljsocker till kladdkakan jag ska göra till efterrätt ikväll. Om inte, kan man ha vanilj i flytande form istället?!


1 kommentar: