måndag 21 februari 2011

All night long

Herre gud, går det ens att vara såhär trött som jag är?! Dock finns det anledningar till det. Efter att ha firat Viktorias (och Billys) födelsedag i lördagskväll kom vi inte i säng förens kl halv sex på morgonen. Självklart ska man inte sova bort en dag så upp kl 11 och vi började göra pannkakor till 8 pers. Tror det ska bli en tradition med pannkakor dagen efter!

Efter att ha segat mig igenom söndagen så var det äntligen dax att sova, tror ni att jag kunde det? Av någon konstig anledning hade jag väldigt ont i min högra axel och hela vägen ner till fingrarna.. Tänkte att det skulle gå över om jag bara slappnade av, icke! Efter en timma tog jag i alla fall två ipren och hoppades på att det skulle försvinna, men nej. Sista gången jag kollade var klockan 01:30 och jag tänkte att i morgon kommer jag få amputera bort armen. Men idag mår jag bra, trotts tröttheten och ska snart åka iväg för lite yoga, håll tummarna för att jag inte somnar där på mattan!

Me and Viktoria

Romain and Tom on the tube

Dancing Viktoria

Tom and Billy on top of the Piccadilly circus horses

2 kommentarer:

  1. Haha sounds like a great summary of the story! You only forgot the gift we gave to Richard, making sure the whole bus sung to him for his birthday. I wonder if he still remembers it? Hope you feel fit by now :) x

    SvaraRadera
  2. Good! Oh yea! haha I'm not sure, he was veeeery drunk! haha

    SvaraRadera